خدمات تولید محتوای ویدئویی
کار ما در ویرا استودیو،تولید محتوای ویدئویی برای کسبوکارها، سازمانها و افرادی است که میخواهند برند، محصولات و فعالیتهایشان را به شیوهای اثربخش به مخاطبان ومشتریان معرفی کنند.
دستِ ما برای تولید محتوای ویدئویی در هر سبک و قالبی باز است. کافی است بدانیم هدف شما از تولید محتوا چیست و میخواهید چه نوع ویدئویی را برای کجا و چه کسانی منتشر کنید.
مزیتهای همکاری با ویرا استودیو
کیفیت مطلوب، توجه به خواستههای مشتری و وقتشناسی، مهمترین ارزشهای ماست. ما برای پایبندی به این ارزشها، تلاش کردیم تا با طراحی و بهینهسازی فرآیند تولید محتوا و مدیریت پروژه چابک، به نوبه خود ارتباط کاری موثر و لذتبخشی را با کسبوکارها خلق کنیم.
علاوه بر آن، طی همکاری با کسبوکارها، در تلاشیم با ارائه رفتار و عملکردی حرفهای، در راستای حفظ و تقویت اعتبار این مجموعهها بکوشیم.
رویکردهای ویرا استودیو در تولید محتوای ویدئویی
کیفیت، جذابیت و رعایت معیارهای حرفهای تولید، تنها دغدغه تیم ویرا استودیو در تولید محتوای ویدئویی نیست؛ بلکه ما به دنبال افزایش اثربخشی محتوا برای کسبوکارها هستیم. از این رو، قبل از آنکه سبک و قالب محتوا را مشخص کنیم، تلاش میکنیم تا طی گفتگویی موثر با کارفرمایان، به فهم مشترکی از رویکرد تولید ویدئو، مبتنی بر نیازها و اهداف کسبوکار برسیم.
به همین دلیل قبل از آنکه شما را با سبکها و قالبهای مختلف محتواهای ویدئویی آشنا کنیم، نظرتان را به مهمترین رویکردهای ویرا استودیو در تولید محتوای ویدئویی جلب میکنیم. رویکردهایی که بر پایههایی از دانش بازاریابی، فروش، برندینگ، روابط عمومی و توسعه کسبوکار استوار هستند.
رویکرد برند محور
تاکید روی افزایش آگاهی برند و شهرت و محبوبیت کسب و کار
رویکرد محصول محور
تاکید روی تقویت بخش بازاریابی و افزایش فروش با معرفی اثربخش محصولات
رویکرد مخاطب محور
تاکید روی نیازها و دغدغه های مشتریان و ارتقاء رضایت آنها
رویکرد برند محور
معرفی برند یا کسبوکار
هر کسبوکار و برند، به ویدئویی نیاز دارد تا در آن چرایی پیدایش، ارزشها و چشماندازش را برای مشتریان و مخاطبان به شیوهای تاثیرگذار روایت کند. سناریوی چنین ویدئوهایی معمولا حول محور داستان برند کسبوکارها شکل میگیرد.
تهیه مستند تصویری
مشتریان و مخاطبان همیشه دوست دارند بدانند کسبوکارها، چگونه کار میکنند؛ چه مسیری را طی کردهاند و به نوعی به پستوی آنها سرک بکشند. شما میتوانید با تولید و انتشار یک مستند جذاب و اثربخش، به عطش کنجکاوی مخاطبان پاسخ دهید. همچنین تحت لوای مستند، میتوانید هوشمندانه پیامهایی را به مخاطبان ارسال کرده و احساسات مثبتی نسبت به مجموعهتان در ذهن آن برانگیزید.
تولید گزارشهای کاربردی
شما میتوانید گزارشها و ویدئوهای خلاقانهای از فعالیتها، دستاوردها و رویدادهای مجموعهتان تهیه کرده و در زمانهای مناسب در رسانههای مختلف، همایشها و اکوسیستم کسبوکارتان نشر دهید.
نمایش حرفهای هویت بصری برند
لوگو، یکی از ارکان اساسی هویت بصری برند است. بهتر است لوگوی ایستای برندتان را با ایدهای خلاقانه به حرکت درآورید و به اصطلاح آن را به «لوگوموشن» تبدیل کنید و در تمام ویدئوهای کسبوکارتان استفاده کنید.
معرفی برند کارفرما
تولید ویدئوی معرفی برند کارفرما و مدیرعامل، در قالب انجام مصاحبه تاثیرگذار و ساخت بیوگرافی حرفهای و انتشار آنها در رسانههای مختلف، یکی از روشهای موثر در ارتقاء برند کارفرما در کسبوکارهاست. تولید چنین ویدئوهایی به افزایش آشنایی مخاطبان با کسبوکار و نیز در جذب پرسنل و همکاران کارآمد بسیار اثربخش است.
رویکرد محصول محور
تیزر تبلیغات محصولات
کالا یا خدمات مهم مجموعهتان را در قالب تیزرهای تبلیغاتی خلاقهای به مخاطبان معرفی کنید. انتشار انبوه این تیزرها، به شهرت محصولات و افزایش فروش آنها کمک میکند. مدت هر تیزر تبلیغاتی، با توجه به بستر انتشار، حداقل 10 ثانیه و حداکثر یک دقیقه است.
ویدئوهای توصیفی محصولات
معمولا مشتریان بالقوه با تماشای تیزرهای تبلیغاتی کوتاه، جذب محصول میشوند؛ اما برای خرید به اطلاعات و جزئیات بیشتری نیاز دارند. در ویدئوی معرفی محصولات که میتواند بین یک تا 3 دقیقه باشد، شما میتوانید به معرفی کامل محصول، راهکارهای ارائهشده، سوالات متداول مشتریان و غیره بپردازید.
ویدئوهای کمپینهای بازاریابی و فروش
کسبوکارها برای هر کمپین بازاریابی و جشنوارههای فروش، به تولید مجموعهای از محتواهای ویدئویی سریالی نیاز دارند که در هر ویدئو، وجه متفاوتی از ویژگیها و مزیتهای محصولات و پیشنهادات را بیان میکنند. مدت این کمپینها میتوانند از چند روز تا چند هفته باشند و طی یک سناریو از پیش طراحیشده، مخاطبان گامبهگام به سمت خرید محصول ترغیب میشوند.
رویکرد مخاطب محور
تولید ویدئوهای آموزشی
لوگو، یکی از ارکان اساسی هویت بصری برند است. بهتر است لوگوی ایستای برندتان را با ایدهای خلاقانه به حرکت درآورید و به اصطلاح آن را به «لوگوموشن» تبدیل کنید و در تمام ویدئوهای کسبوکارتان استفاده کنید.
ویدئوی تجربیات مشتریان
اگر مشتریانی وفادار و شاخص دارید که از کالا و خدمات شما استفاده کرده و از آن رضایت دارند، از تجربه استفاده آنها از محصولاتتان ویدئویی حرفهای تهیه کرده و آن را در معرض دید سایرین قرار دهید. تحقیقات بازاریابی عصبی نشان داده، تاثیر «تایید شخص ثالث» و «اثر جمع» در متقاعدسازی سایرین به خرید نقش انکارناپذیری دارد.
محتواهای فرهنگساز
محتواهای ویدئویی که تولید میکنید، میتواند بهطور مستقیم به برند و محصولات شما ارتباط نداشته باشد! هر کسبوکار در اکوسیستم و صنفی فعالیت میکند و میتواند برای ارتقاء سطح آگاهی و دانش مخاطبان آن صنف، محتواهایی تولید کرده تا همهگیر شوند. مثلا یک برند تولید دوچرخه، از تولید محتواهایی در حوزه سلامت و محیط زیست حمایت کند. حرکت در این مسیر، ورود به «اقیانوس سبز» کسبوکار است و نتیجه این فرآیند به بازارسازی، محبوبیت برند حامی و فروش بیشتر منجر میشود.
خدمات شاخص ویرا استودیو در تولید محتوای ویدئویی
در ویرا استودیو میتوانیم با توجه به نیاز کسبوکارها، در سبکهای مختلف، محتوای ویدئویی تولید کنیم؛ مانند:
- انیمیشن:
موشنگرافیک، اینفوموشن، کمیکموشن، ویدئوموشن، استاپموشن و انیمیشنهای دوبعدی و سهبعدی.
- رئال:
تیزرهای تبلیغاتی، تصویربرداری و عکاسی رویداد، آنباکسینگ محصول، محتوای آموزشی و ویدئوکست.
- لوگوموشن:
لوگوموشن
- استودیو:
استودیو
تماشای شاخصترین نمونهکارهای ویرا استودیو
ما در ویرا استودیو تاکنون بیش از 300 محتوای ویدئویی برای مجموعههای مختلف تولید کردهایم. در صفحه «کارنامه ما»، میتوانید گزیدهای از این محتواها را برای بررسی تواناییهای تیم ویرا استودیو، تماشا کنید.